sobota, 1 kwietnia 2017

Koronkowe pisanki

Święta Wielkanocne tuż, tuż czas zatem było skończyć ostatnie zamówienie na pisanki. 

Tym razem klientka zamówiła czerwone jajeczka w białych koronkach i dała mi pełną dowolność co do wzorów. Bardzo lubię takie zamówienia, bo nie muszę za wiele planować i kombinować, tylko biorę czółenka w dłoń i supłam "na żywioł". Jedyną ramą są wymiary, aby koronka pasowała na jajeczko. Stąd też każda pisanka ma inną koszulkę, ale wszystkie zrobione są tą samą nicią i pięknie się prezentują, zarówno razem jak i każda z osobna :)

Koronkowe pisanki w frywolitkowych koszulkach



Takie koronkowe pisaneczki możecie zamówić w moim sklepie GaleriaKoronki.eu. Do wyboru są jajka akrylowe kolorowe, białe nakrapiane lub przezroczyste i cała gama kolorów nici. Zresztą zapraszam do sklepu i sami poczytajcie jak ładnie prezentują się moje pisanki :)

Mam również ofertę dla tradycjonalistów - pisanki na wydmuszkach, przy czym do dyspozycji mam tylko gęsie naturalne, nie malowane. Osoby zainteresowane taką opcją proszę o kontakt mailowy przed złożeniem zamówienia w sklepie.


Koronkowe pisanki w frywolitkowych koszulkach

Koronkowe pisanki w frywolitkowych koszulkach

Koronkowe pisanki w frywolitkowych koszulkach

Koronkowe pisanki w frywolitkowych koszulkach

Koronkowe pisanki w frywolitkowych koszulkach

Koronkowe pisanki w frywolitkowych koszulkach


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, zarówno te pozytywne jak i konstruktywną krytykę :)