wtorek, 14 lutego 2017

Biżuteria ślubna - wachlarze

Dzisiaj prezentuję komplet biżuterii ślubnej w klasycznym białym kolorze. Wykonałam go z nici bawełnianej DMC Cebelia oraz szklanych koralików. Wykorzystałam wzór Coriny Meyfeldt na wachlarze, a przy naszyjniku inspirowałam się wersją Agnieszki Przeniosło. Całość prezentuje się bardzo elegancko i delikatnie. Komplecik będzie stanowił idealny dodatek do sukni ślubnej, ale nie tylko. Ja już myśle o podobnej biżuterii ale w mojej ulubionej czerni lub metalizowanej czarnej perle ;)



Komplet frywolitkowej biżuterii ślubnej z wachlarzy

Komplet frywolitkowej biżuterii ślubnej z wachlarzy

Oczywiście ten wyjątkowy komplet biżuterii możecie zamówić w swoim ulubionym zestawie kolorystycznym. Zapraszam do Galerii Koronki.

2 komentarze:

  1. Piękny. Bardzo mi się podoba taka wersja naszyjnika. Sądzę, że i wersja czarna będzie piękna i elegancka. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, zarówno te pozytywne jak i konstruktywną krytykę :)