środa, 8 lutego 2017

Frywolitkowa bransoletka z Nocą Kairu

Pamiętacie złotą kolię z Nocą Kairu? Do kompletu były jeszcze kolczyki, ale nie zdążyłam ich sfotografować zanim trafiły do nowej właścicielki. 



Komplecik tak się spodobał, że dostałam jeszcze zamówienie na bransoletkę. Wykorzystałam tą samą nić Madeirę metallic w kolorze starego złota i koraliki Noc Kairu. Wzór jest maksymalnie pasujący do naszyjnika.




Ten komplet bardzo spodobał się nowej właścicielce, szczególnie że jest unikalny, bo z pewnością nie powstanie drugi taki sam. Ale jeśli chciałabyś mieć coś podobnego, z nici metalizowanej lub bawełnianej ze swoimi ulubionymi kamieniami to zapraszam do kontaktu. Zaprojektuję i wykonam piękną i unikatową biżuterię specjalnie dla Ciebie :)

2 komentarze:

  1. Cudo, istne cudo. Kolia była śliczna, ale ja zwolenniczka bransoletek w tej i w tym wzorze jestem od teraz zakochana. Nitkę znam i uważam, że jest cudna. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, mnie też się podoba ☺

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, zarówno te pozytywne jak i konstruktywną krytykę :)