wtorek, 7 czerwca 2016

Zlot wielbicielek frywolitki

W ten weekend miałam przyjemność uczestniczyć w III Zlocie Czarownych Wielbicielek Frywolitki :) Spędziłam dwie doby w uroczym miejscu z ekipą fantastycznych babek zakręconych na punkcie koronek, z którymi wymieniłam się doświadczeniami i inspiracjami. Dzięki sponsorom pozyskanym przez organizatorkę Agnieszkę Przeniosło miałam możliwość przetestowania niteczek i koralików, oraz otrzymałam bony rabatowe na kolejne zakupy :D Szkoda, że ta impreza odbywa się tylko raz do roku ;)
Niteczki sponsorowali DMC POLSKA oraz picoto.pl, a koraliki Kadoro. Ślicznie dziękuję :)


2 komentarze:

  1. Bardzo ubolewam, że taka impreza w tak doborowym towarzystwie mnie ominęła.Do tej pory nie słyszałam, że są takie zloty. Może udałoby mi się wziąć udział.Może innym razem. Pytanie -gdzie była informacja o takim zlocie? Jeśli można wiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był zlot dziewczyn z Facebookowej grupy Frywolitka... Tatting... Pasja która łączy

      Usuń

Dziękuję za komentarze, zarówno te pozytywne jak i konstruktywną krytykę :)