poniedziałek, 19 października 2015

Frywolitkowe serweteczki

Niedawno znajoma pokazała mi zdjęcie bardzo ładnej serweteczki ok 20 cm i postanowiłam zrobić podobną. Pierwsza wersja wykonana jest z kordonka Aida 10 w beżowym melanżu, a druga z kordonka metalizowanego Madeira 1011 w srebrnym kolorze. Niby takie same, a jednak przez zastosowanie różnych nici każda inna. I to bardzo lubię we frywolitce :)
Pogrzebałam też w sieci i okazało się, że zdjęcie pochodzi z bloga Iwona - własnoręcznie, a ta piękna serwetka była inpirowana projektem Renulka.






7 komentarzy:

  1. Piękne serwetki. Obie wersje kolorystyczne mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne serwetki, w obu kolorach zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoją serwetkę widziałam już na fejsie. Bardzo mi się spodobała. Zastanawiam się, czy nie zrobić takowej, ale myślę nad jej rozwinięciem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorek jest na tyle wdzięczny, że spokojnie można go rozbudować. Chętnie zobaczę Twoją wersję :)

      Usuń
  4. Dziękuję :) Mnie też się ten wzorek spodobał i już myślę o następnej, ale tym razem chcę ją rozpiąć na okrągłej ramie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, zarówno te pozytywne jak i konstruktywną krytykę :)