wtorek, 20 października 2015

Bombka choinkowa w czarnej sukience

W tym roku postanowiłam dodać nowy element do dekoracji świątecznych i zakupiłam bombki przezroczyste. Pierwszą o średnicy 10 cm ozdobiłam czarną koronką z dodatkiem delikatnych stalowych koralików. I muszę stwierdzić, że taka kombinacja bardzo mi się podoba. Jest niezwykle efektowna i kojarzy mi się z bombką ubraną w małą czarną ;)

A zrobienie zdjęcia tej "pannie" było chyba większym wyzwaniem niż usupłanie koronki. Mam jednak nadzieję, że udało mi się uchwycić jej piękno.




4 komentarze:

  1. Czarna koronka na bombce jest nie tylko elegancja, ale może się okazać równie praktyczna. Ja osobiście mam jakiś dziwny opór materii, jeśli idzie o plastikowe bombki. Kiedyś specjalnie kupowałam szklane, żeby kurz nie gromadził się na nich tak szybko. Powodzenia! Czekam na kolejne produkcje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancka, prosty wzór a jaki efektowny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) Jest już następna przezroczysta bombka w czarnej oprawie, tylko jeszcze nie uwieczniona na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na zdjęcia żeby się trochę pozachwycać i może znajdę motywację żeby sobie też taką jedną zrobić ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, zarówno te pozytywne jak i konstruktywną krytykę :)