środa, 5 czerwca 2013

Kołnierzyki

Koronki znowu wróciły do łask i królują nie tylko na ulicach, ale również na salonach. Dla tych którzy nie czują się dobrze w dużych formach koronkowych, jak bluzki czy sukienki, idealnym pomysłem jest kołnierzyk. Ten modny detal świetnie odmieni i odświeży niejedną sukienkę czy bluzkę. Najbardziej popularne są kołnierzyki białe i w kolorze ecru, ale równie ładnie prezentują się czarne i czerwone. Chętnie zrobiłabym też w innych kolorach, ale jak na razie nie znalazł się nikt odważny i chętny ;)

Poniżej kilka frywolitkowych kołnierzyków popełnionych przeze mnie...


Frywolitkowy kołnierzyk (wzór J.Stawasz)

Frywolitkowy kołnierzyk (wzór L.Morton)

Frywolitkowy kołnierzyk (wzór J.Stawasz)

Frywolitkowy kołnierzyk

Frywolitkowy kołnierzyk

Frywolitkowy kołnierzyk

4 komentarze:

  1. Twoje kołnierzyki są nieziemskie, tak piękne, delikatne, dopracowane w każdym szczególe. ja dotychczas zrobiłam kilkanaście kołnierzyków, ale szydełkowych. Frywolitkowe są dla mnie czarną magią. Podziwiam talent. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i również pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, zarówno te pozytywne jak i konstruktywną krytykę :)