czwartek, 23 maja 2013

Początek

Kilka miesięcy temu postanowiłam poznać tajniki frywolitki i nieodwracalnie zakochałam się w tej technice. Tworzę głównie biżuterię, ale popełniłam też kilka kołnierzyków i sporo ozdób świątecznych. 
Od jakiegoś czasu prowadzę stronę na Facebooku, ale ostatnio pomyślałam, że fajnie będzie też prowadzić blog. Zobaczymy czy mi się to uda. 
Będę wdzięczna za komentarze i oceny, również krytyczne, gdyż w dziedzinie prowadzenia bloga jestem zielona jak szczypiorek na wiosnę ;)
Zatem zaczynamy... 

2 komentarze:

  1. Czekam. Ja jeden blog prowadziłam podczas dwuletniej wyprawy do Norwegii, a teraz zaczęłam "robótkowy", tylko systematyczność sawodzi :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Mam nadzieję, że wytrwam w postanowieniu i blog się rozrośnie i zacznie żyć swoim życiem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, zarówno te pozytywne jak i konstruktywną krytykę :)